مخاطبان سیمای بوسنیایی یکشنبه هر هفته در انتظار پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی هستند . فیلم سینمایی " انتهای جاده " این هفته از آنتن شبکه سحر پخش خواهد شد .
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم تلویزیونی " انتهای جاده " به سرپرستی سید محسن موسوی به زبان بوسنیایی زیرنویس شده و برای بینندگان این شبکه پخش می‌شود . عادل حاج محمدویچ ترجمه " انتهای جاده " را انجام داده و مریم نصار ویراستاری متون آن را برعهده داشته و فاطمه فاتحی نیز اپراتور زیرنویس این فیلم سینمایی بوده است.
تله فیلم " انتهای جاده " را فرزاد موتمن بر اساس فیلمنامه ای از سعید نعمت الله کارگردانی کرده است و محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی این اثر را برعهده‌ داشت .
آفرین عبیسی، ابوالفضل پورعرب، محمود عزیزی، نگین عبداللهی، فرهاد بشارت، سیروس میمنت و یکتا بهروزی بازیگرانی هستند که در این تله فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
قصه " انتهای جاده " ماجرای  زنی به اسم اقدس را روایت می‌کند که در دوره سالخوردگی زندگی‌اش، با حقایق تازه و البته تلخی از زندگی روبه‌رو می‌شود .
فیلم تلویزیونی " انتهای جاده " یکشنبه 28 مهر از ساعت 11:35 به وقت تهران به مدت 85 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر برای مخاطبان سیمای بوسنیایی سحر در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان به روی آنتن می‌رود.
/117/